Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα thenewgreekz. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα thenewgreekz. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Motorcycle women και όλα τα σχετικά...


Έχοντας απηυδήσει με το χάλι της περίπτωσής μας --κατέληξα πως όχι απλώς δεν πρόκειται με την καμία να ξεσηκωθούμε διεκδικώντας λίγο καλύτερη ζωή κι ένα δράμι βελτιωμένη κοινωνία, αλλά θα καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια παρατηρώντας σαν ξένοι τον ίδιο μας τον βίο, σχεδόν θαυμάζοντας τα λαμόγια που τον κατασπαράζουν-- οπότε αποφάσισα να το ρίξω για λίγο στην τέχνη.

Κι επειδή η τέχνη στην Ελλάδα, κατά κύριο λόγο βόσκει μεταξύ μουχλιασμένης ακαδημαϊκότητας και ψωνισμένου μεγαλοϊδεατισμού, στράφηκα στην τέχνη απ' τα ξένα.

Έτσι, ανακάλυψα την Lanakila MacNaughton, ένα κορίτσι που ζει στο Portland και βολτάρει με τη μηχανή της, γνωρίζοντας και φωτογραφίζοντας άλλα κορίτσια και τις μηχανές τους.


Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες της. Έχω υπάρξει κι εγώ "motorcycle woman" και είναι μια εμπειρία που συνιστώ ανεπιφύλακτα, για να μην πω "τρόπος ζωής" που το λες και κάπως μελοδραματικό -αν και είναι κοντά στην αλήθεια-.

Βέβαια, όπως και πολλά άλλα πράγματα στην όμορφη χώρα μας, μια τόσο όμορφη κατάσταση έχουμε καταφέρει να την κάνουμε δύσκολη, ακριβή και το σημαντικότερο επικίνδυνη για την σωματική ακεραιότητά μας.

Είχα διάφορα ατυχήματα οδηγώντας μοτοσυκλέτες, μικρά και σοβαρότερα. Όλα πάντως οφείλονταν στην αμεριμνησία μικρού παιδιού με νοητική καθυστέρηση, με την οποία περιφέρουν μικροί και μεγάλοι, άντρες και γυναίκες, οδηγοί και πεζοί, την αχαρακτήριστη συμπεριφορά τους στην Ελλάδα.

Τόσο μου άρεσαν οι φωτογραφίες που τραβάει η Lanakila, που αποφάσισα να την βρω και να της το πω. Χάρηκαμε κι οι δυο, εκείνη που έλαβε ένα μέιλ με τόσο καλά λόγια απ' την άλλη άκρη του κόσμου κι εγώ που έδειξα σ' ένα δημιουργικό άνθρωπο το θαυμασμό μου για το κέφι και τις γαμιστερές της φωτογραφίες. Με την άδειά της, λοιπόν, παραθέτω μερικές από τις φωτογραφίες της, εδώ. Περισσότερες μπορείτε να δείτε στη σελίδα του πρότζεκτ της με τίτλο "The women's motorcycle exhibition", εδώ.  Go Lanakila!

H ίδια η καλλιτέχνις:



Υ/Γ νούμερο 1:
Για να μην κάνω αυτό που κοροϊδεύω, δηλαδή μόνον "στείρα κριτική" που λένε... ιδού μια μικρή λίστα με συμπατριώτες που πιστεύω ότι προσφέρουν τέχνη στον λαό:
Τέχνη κι εδώ 1
Τέχνη κι εδώ 2
Τέχνη κι εδώ 3
Τέχνη κι εδώ 4
Τέχνη κι εδώ 5
Τέχνη κι εδώ 6
Τέχνη κι εδώ 7
κ.ο.κ.

Υ/Γ νούμερο 2:
Βεβαίως, ποια είμαι εγώ που θα κρίνω, ποιος με ρώτησε... και όλα τα σχετικά... Κανείς δεν με ρώτησε φυσικά. Γι' αυτό κι εγώ έφτιαξα το blog. Για να γράφω για όλα αυτά, για τα οποία δεν με ρώτησε ποτέ κανείς...


Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Οσκαρ στην Εντατική




Η Ελένη Αντωνιάδου εργάζεται στη NASA και συγκεκριμένα στον Τομέα Βιοεπιστημών, Νανοτεχνολογίας και Εξερεύνησης του πλανήτη Αρη. Εξελέγη γυναίκα της χρονιάς από την επιτροπή της διοργάνωσης "FDM Everywoman in Technolgy Awards" και τα ελληνικά ΜΜΕ μας τα έκαναν τσουρέκια, ενθουσιασμένα που είχαν και κάτι άλλο να γράψουν για μια Ελληνίδα εκτός από τα συνολάκια της Πάολας και τις δηλώσεις πόθεν έσχες της Ντόρας Μπακογιάννη.

Γενικώς, οι Έλληνες στο εξωτερικό μια χαρά διαπρέπουν και επίσης μια χαρά συλλέγουν βραβεία. Όλα για επιτεύγματα σε τομείς όπου απαιτούνται χαρακτηριστικά όπως αφοσίωση, επιμονή και πολύ, πάρα πολύ δουλειά. Αυτά με τους Έλληνες έξω. Γιατί με τους Έλληνες εδώ το πράγμα αλλάζει.

Προτείνω, λοιπόν, σήμερα, να θεσμοθετήσουμε επιτέλους στη χώρα, εκείνα τα βραβεία που πραγματικά έχουμε ανάγκη και να αφήσουμε τις πολυτέλειες για τους ξένους που έχουν λυμένα τα προβλήματα με τα οποία εμείς βουρλιζόμασταν, βουρλιζόμαστε και απ' ότι φαίνεται θα συνεχίσουμε να βουρλιζόμαστε για άλλα 50 χρόνια.

Να ξεκινήσουμε με τη θεσμοθέτηση του Βραβείου Φτιαγμένου Πεζοδρομίου. Θα απονέμεται κάθε χρόνο σε όποιον καταφέρνει να παραδίδει στους πολίτες, φτιαγμένα όλα τα πεζοδρόμια ενός δήμου ή μιας κοινότητας, ώστε να γλυτώσουν κι οι γριές από τα πεσίματα.

Μετά θα θεσμοθετηθεί το Βραβείο Βουλωμένης Λακκούβας, το οποίο θα απονέμεται σε πανηγυρική ετήσια εκδήλωση, ώστε να σταματήσουν οι οδηγοί της χώρας να μαζεύουν σπασμένα αμορτισέρ κάθε τρεις και λίγο.

Επίσης, θα θεσμοθετηθεί το Βραβείο "ΚΕΜ", δηλαδή "Κρεβάτια Εντατικών Μονάδων", το οποίο θα απονέμεται σε όποιον καταφέρνει να αποδίδει σε λειτουργία όλα τα κρεβάτια των εντατικών μονάδων στα νοσοκομεία της χώρας. Ειδικό Μέγα Βραβείο ΚΕΜ θα απονέμεται σε όποιον καταφέρνει να παραδίδει και νέα τέτοια κρεβάτια.

Με τον τρόπο αυτόν, μόνο και μόνο για να τους τραβούν οι κάμερες και να συνδέσουν το όνομά τους με ένα βραβείο, μπορεί οι αχαϊρευτοι ντόπιοι Έλληνες να φιλοτιμηθούν και οι αχαϊρευτοι ντόπιοι Έλληνες πολίτες να δούνε και καμμιά βελτίωση σε μερικά από τα στοιχειώδη. Ξέρετε απ' αυτά που οι εχθροί μας οι βορειοευρωπαίοι τα έχουν λύσει εδώ και μερικές δεκαετίες, επίτηδες, για να μας σπάνε τα νεύρα και να μας λένε ότι τους ζηλεύουμε.

and the oscar goes to...
Βρασίδας Χλιμίτζουρας!

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

MOAN

Στους συνειρμούς "δάσος-κορίτσι-σεξ" έρχεται να συνεισφέρει ένα νέο ελληνικό σχήμα, οι ΜΟΑΝ, με το τραγούδι τους "Jenny of the Wild Woods".

Οι MOAN είναι δυο. Ένα κορίτσι η ΜΟ και ένα αγόρι ο ΑΝ. Το τραγούδι είναι αποτέλεσμα του καλοκαιρινού δημιουργικού τους οίστρου, ο οποίος δεν περιορίζεται σε ένα μόνον κομμάτι. Ακολουθούν και άλλα.

Για τον ΑΝ δεν μπορώ να ξέρω, πάντως αν η ΜΟ βάλει σε αυτό το "πρότζεκτ" το 1/10 από το ταλέντο και την προσωπικότητά της, τότε -απλά- θα σκίσουν. Γιατί η ΜΟ είναι μια κατηγορία από μόνη της. Εκτός από τα προφανή, δηλαδή τη φρεσκάδα της ηλικίας της και το δημιουργικό της κέφι, είναι περίπου σαν δύναμη της φύσης. Μόνον που εκτός από την ανεξέλεγκτη φόρα που συνεπάγεται αυτό, διαθέτει το μυαλό, την καρδιά, τα κότσια και την ευαισθησία μιας αληθινής καλλιτέχνιδος.

Για να καταλάβετε για τί περίπτωση μιλάμε, η ΜΟ έχει αποφασίσει να περιμένει και να μην βαφτίσει τον μικρό μαλλιαρό τετράποδο φίλο της, μέχρι να διαλέξει μόνος του ποιο είναι το σωστό όνομα με το οποίο θα του απευθύνονται όλοι. Από σεβασμό στην ανάδειξη των πηγαίων χαρακτηριστικών του, αλλά και των επιλογών της αναδυόμενης προσωπικότητάς του.

Τούτων δοθέντων -και αφού εκείνη κατέληξε ότι είναι κατάλληλος ως το άλλο μισό του μουσικού σχήματος- εγκρίνω και τον ΑΝ.

Ανυπομονώ για τη συνέχεια.

Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Διαρκώς εξεγερμένη, διαρκώς ασυμβίβαστη!


"ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ - ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ"

Η ταινία είναι του Αντώνη Μποσκοϊτη και γυρίστηκε κάτω από αντίξοες συνθήκες -[πόσο σπάνιο στην αγαπημένη μας χώρα]- κόντρα σε ένα σκασμό δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει ο δημιουργός της.

Είμαι πολύ χαρούμενη που τα κατάφερε και σίγουρη για την καλή πορεία της. Το μόνο που με στενοχωρεί είναι ότι δεν τα κατάφερα μια Κυριακή πρωί να φορέσω τον απαραίτητο ζουρλομανδύα και να περιφερθώ στα Εξάρχεια μαζί του.

Η πρώτη προβολή της ταινίας είναι προγραμματισμένη για τις Νύχτες Πρεμιέρας, τον Σεπτέμβριο.

Περισσότερα στο fb:  www.facebook.com/KaterinaGogouGiaTenApokatastaseTouMaurou.

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Μόνο πέτρες


Δώστε μου έναν άνθρωπο να με σκεπάσει,
κρύο αέρα μπάζει η μοναξιά μου.
Όσο κι αν σκάβω στην κοιλιά μου βρίσκω
μόνο πέτρες.
(Ίσως θα έπρεπε να σκάψετε κι εσείς μαζί μου.)
Στο δρόμο για το πρόσωπό μου μαζεύω
λίθους με τη φούχτα.
Γι’ αυτό σας λέω, δώστε μου έναν άνθρωπο!
Να ξαπλώσω πάνω του
σε όλους τους μεσημβρινούς
και τους παράλληλούς μου.
Να ξεκουραστώ,
να πιω τον ιδρώτα του,
να κοιμηθώ.
Αφήστε με να χαρώ για λίγο αυτή τη χνουδωτή
ζεστασιά.
Δώστε μου κι εμένα έναν άνθρωπο!
Έναν άνθρωπο με αιτία...


Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Δεν ανατρέπετε τίποτα



Αυτές οι φωτογραφίες είναι από τους τοίχους ενός ακόμη ελληνικού 'ναού της γνώσης'.

Χαμένη σε ένα αχαρτογράφητο κομμάτι των βορείων προαστίων της Αθήνας, βρίσκεται η ΑΣΠΑΙΤΕ, δηλαδή η Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Πρόκειται για την πρώην ΣΕΛΕΤΕ.

Για την ακρίβεια, η πρώτη είναι φωτογραφία αφίσας που βρίσκεται σε τοίχο. Η δεύτερη είναι φωτογραφία 'συνθήματος' που βρίσκεται εκεί που του αξίζει, στην πόρτα της τουαλέτας, δηλαδή δίπλα στα σκατά.

Και τα δυο πάντως, τα βρήκα εκεί που η νεολαία της χώρας μορφώνεται και σμιλεύει μυαλό και συνείδηση, εκεί δηλαδή που πλάθεται η μαγιά για το μέλλον.

Και έρχομαι τώρα και αναρωτιέμαι. Πες ότι οι μισοί εκ των σπουδαστών αδιαφορούν. Πες ότι από τους υπόλοιπους, οι μισοί, έστω διανοούνται ότι μπορεί να περάσουν ένα βράδυ με την κυρία Θέλξη και τους άλλους δυο κυρίους να τους δονούν τον ακουστικό πόρο και οι άλλοι μισοί, διανοούνται να αφήνουν αναπάντητο ένα κατούρημα με την πινελιά του φασισμού να τους κοιτάει στα μάτια. Τι μέλλον μας επιφυλάσσουν αυτά τα νέα παιδιά; Δεν μου φαίνεται και πολύ λαμπρό.

Λάμψη βλέπω μόνο στο γκλίτερ της Θέλξης. Όσο για ανατροπή -κατά το σύνθημα πάνω από την αφίσα-πρόσκληση στο Ρομέο- το μόνο που βλέπω να ανατρέπεται από το κομματικοποιημένο μέλλον της χώρας είναι το αντίτιμο. Σιγά μην πληρώνουν οι μελλοντικοί επαγγελματίες, απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ, 40.890 δραχμές για μια φιάλη...

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Όπου και να κρυφτείς, η αλήθεια θα σε βρίσκει



Είναι πολύ ωραίο να νιώθει ένας Έλληνας ότι είναι τόσο "ευρωπαίος", ώστε μόνον οι "ευρωπαίοι" θα καταλάβουν την όμορφη τεχνοκρατική του γνώση και εμπειρία.

Επιλέγει, λοιπόν, να απευθυνθεί σε όμορφο "ευρωπαϊκό" ακροατήριο και να τσαμπουνήσει όσα νομίζει ότι μπορεί να τσαμπουνήσει.

Σε αυτό το όμορφο "ευρωπαϊκό" ακροατήριο όμως -για κακή του τύχη- ανήκουν και κάποια από τα θύματα των επιλογών του υπερήφανου "ευρωπαίου" Έλληνα. Θύματα, που, καταπώς φαίνεται, είναι και αυτά όμορφα ευρωπαϊκά, για να έχουν γίνει αποδεκτά από την "αληθινή ευρώπη", στην οποία επέλεξε να απευθύνει την όμορφη "ευρωπαϊκή" του άποψη. Και τα θύματα αυτά, φέρνουν στην παρέα μια φίλη τους. Την αλήθεια.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Debtocracy - Χρεοκρατία


Απόψε στις 8 το βράδυ, στο xreokratia.gr και στο debtocracy.gr θα είναι διαθέσιμο -χωρίς δικαιώματα χρήσης & αναμετάδοσης- το ντοκιμαντέρ "Debtocracy".

Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό ντοκιμαντέρ, με παραγωγούς τους θεατές. Το "Debtocracy" αναζητά τα αίτια της κρίσης χρέους και προτείνει λύσεις που αποκρύπτονται από την κυβέρνηση και τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης. Δημιουργοί του είναι οι δημοσιογράφοι Κατερίνα Κιτίδη και Άρης Χατζηστεφάνου.

"Συντονιστείτε".

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Sun Electric Dopperman

Όταν οι Sun Electric Dopperman παίζουν τις μουσικές τους, ακόμη και οι μικροί ρατατούιδες σταματούν το μασούλημα επίπλων και υπολειμμάτων τύρου και απολαμβάνουν νότες, δυναμικές και άρσεις.

Οι SED είναι οι Δημήτρης Κακαβούλης [Rhodes, organ], Πάνος Γιώτης [Κιθάρα], Λέανδρος Φράτνικ [Τύμπανα], Βασίλης Παπασταμόπουλος [Μπάσο].

Πριν χρειαστεί να πληρώσεις για να τους δεις στο φεστιβάλ του Montreux, έχεις την ευκαιρία να τους ακούσεις χωρίς να σκάσεις είσοδο απόψε στο Θηρίο.

περισσότερα στο myspace.com/sunelectricdopperman.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

A make-up artist I know


“Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.”
Oscar Wilde

Ο make-up artist μεταφράζεται ως μακιγιέρ.

Όπως στα περισσότερα επαγγέλματα, έτσι και στο μακιγιάζ: μπορεί οι επαγγελματίες να λένε ότι κάνουν την ίδια δουλειά, δεν είναι όμως έτσι. Ένας βάφει, περνάει υλικά πάνω σε πρόσωπο και φεύγει. Άλλος, ακούει, μελετάει, συνεργάζεται και συμμετέχει με τα εργαλεία της τέχνης του στην ολοκλήρωση ενός έργου.

Η πληθώρα των ερμηνειών του “make-up” στα αγγλικά λεξικά, αποτυπώνει τις διαφορετικές προσεγγίσεις των make-up artists στη δουλειά που επέλεξαν να κάνουν. Make-up σημαίνει constitute, δηλαδή αποτελώ, συνθέτω, ιδρύω. Ακόμη σημαίνει compensate, δηλαδή εξισορροπώ, αποζημιώνω, αντισταθμίζω. Σημαίνει και επινοώ, assemble δηλαδή συναρμολογώ, αλλά και resolve δηλαδή επιλύω.

Έτσι, ένας make-up artist μπορεί να εξισορροπήσει την ερμηνεία του προσώπου και την προσδοκία του φωτογράφου ή να επινοήσει την διάθεση ενός χαρακτήρα, ενισχύοντας μια σκηνοθετική ιδέα.

Αυτό που καταλογίζεται συνήθως στο make-up, πως δηλαδή καλύπτει την αλήθεια, μπορεί να είναι εντελώς ψευδές. Η επινόηση μιας πραγματικότητας δεν είναι πάντοτε η επινόηση ενός ψέματος. Τουναντίον, μπορεί να είναι η αποκάλυψη της κρυμμένης αλήθειας.

Η Ελένη είναι «ήσυχη». Η παρουσία της είναι διακριτική. Κινείται ανάμεσα στις απαιτήσεις όσων την επιλέγουν ως συνεργάτη τους και αποσπά περισσότερα απ’ όσα της λένε. Αυτό που καταφέρνει, είναι κάθε φορά να γνωρίζει αν είναι δουλειά της να καλύψει ή να αναδείξει.

Αποτυπώνει έτσι την απαιτούμενη αλήθεια και δημιουργεί γύρω της ανακούφιση και εμπιστοσύνη. Αυτό δεν είναι μόνον επαγγελματική επιτυχία, αλλά και προσωπική.

Περισσότερα στο www.elenisavidou.com
.

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

"DOS" η ταινία!


Ένας νέος έλληνας, ο Στάθης Αθανασίου, έφτιαξε την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους.
Περιμένουμε νέα για τις πρεμιέρες και τα κόκκινα χαλιά.

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Μαύρη Φατρία



Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην ποίηση της Μαύρης Φατρίας, που γράφει αναλυτικά για τις κρεμάλες που αχνοφαίνονται... Για πρώτη φορά αναδημοσιεύσω ολόκληρο κείμενο από άλλο blog. Απολαύστε:

"Ο θάνατος του μασονάκου: οι Σπαρτιάτες στην εξουσία".

Σε μερικούς μήνες από σήμερα η πλέμπα αυτού του μιζεριασμένου τόπου θα συρρεύσει ξανά στα σχολεία όχι για να μάθει κάτι που δεν ξέρει, αλλά για να πολεμήσει με ψηφοδέλτια τα τεράστια και δυσεπίλυτα προβλήματα που τυραννούν τους τωρινούς και θα βασανίσουν ακόμα περισσότερο τους μελλοντικούς κατοίκους της.

H μπάσταρδη, πισωγλέντικη κυβέρνηση του Πλαστόκ πολύ δύσκολα θα συμπληρώσει δεκατετράμηνο. 14 να είναι οι ώρες τους δηλαδή. Μια ακόμη εκλογική ψωλοπαρτούζα είναι είναι πια σε απόσταση αναπνοής αλλά οι λύσεις στα προβλήματα απέχουν έτη φωτός. Εννιά μήνες κατοχικής διακυβέρνησης και ακόμα κανένας παλιόπουστας δεν έχει πάει φυλακή για το όργιο της κλεψιάς και της αρπαγής των τελευταίων δεκαετιών. Ως και αυτοί που παραδέχονται με θράσος ότι τα παντελόνιασαν χοντρά, παραμένουν απέξω. Να θυμίσω ότι ακόμα και οι βρωμοναζί κατακτητές κρέμαγαν αραιά και πού κανέναν μαυραγορίτη για ξεκάρφωμα.

Επιτροπές, παραεπιτροπές, συμβούλια της πούτσας, ειδικά δικαστήρια, βουλεύματα, παραγραφές, δικηγορίστικα πουστριλίκια και στο μπουντρούμι κανένας. Άσε που δεν υπάρχει πια μπουντρούμι. Οι φυλακές σε αυτή την χώρα-πορνείο έχουν γίνει πιο άνετες κι από το Χίλτον. Ειδική πτέρυγα για VIP πουσταράδες και όλες οι παροχές του πεντάστερου. Τηλέφωνα, ίντερνετ, γκουρμέ ντελίβερι, βίζιτες πολυτελείας, χαϊλίκια. Μόνο μπουζουξίδικο δεν τους έχουν φτιάξει ακόμα. Καλύτερα περνάει ένας ευκατάστατος στη φυλακή παρά ο μέσος πολίτης απέξω.

...Άσε που ο θεωρητικά “έγκλειστος” βγαίνει όποτε του καβλώσει. Είτε με άδεια είτε μόνιμα. Ο χοντρο-Ψωμιάδης βγήκε γιατί είχε …αναπνευστικά προβλήματα γι αυτό καπνίζει συνεχώς από τότε τα μαρκούτσια Μοντεκρίστο των 20 πόντων. Ο δε μιζο-Λούβαρης είχε αποφυλακιστεί ως …ετοιμοθάνατος κι έχουν περάσει είκοσι χρόνια από τότε και κοντεύει να μας θάψει όλους η ρόμπα. Και αυτοί είναι η ψιλικοκό κατηγορία, η Γ΄ εθνική του εθνικού ενδύματος. Η Β΄ εθνική, οι παλτόρομπες κάνουν βόλτες στις επιτροπές παραγραφής για να γράφουν παπαριές οι δημοσιοκάφροι και για να γίνεται το αλισβερίσι και να συσφίγγονται οι δεσμοί της διαπλοκής. Την Super League όμως των κλεφταράδων, τις κουρτινόρομπες που έχουν όλο το ψητό, δεν την αγγίζει κανείς. Εδώ οι τέκτονες δεν κάνουν τον κόπο ούτε να παρουσιαστούν στα δικαστήρια. Απολογούνται με υπομνήματα. Δηλαδή ο ψεύτης που τους εκπροσωπεί πάει στον δικαστή ένα κωλόχαρτο και του λέει “σκουπίσου μαλάκα με αυτό και μετά τράβα το καζανάκι. Κι άμα έχεις απορίες, ζήτα εξηγήσεις από τον αρχιποδίτσα, τον προϊστάμενό σου.”

Γαμημένη φάρα των δικηγόρων και των οικονομολόγων. Άχρηστοι ψευταράδες και ληστές κατ’ επάγγελμα και καθ’ έξιν. Άθλιοι παπατζήδες ψευτο-επιστήμονες που βρήκατε την αγελάδα της πολιτικής και αρμέγετε τη χώρα καθ’ υπόδειξη των μαέστρων με τις ποδίτσες και τα σπαθάκια. Παλιόπουστες, να εύχεστε να μην αλλάξει η σκατοκατάσταση που έχετε στήσει. Να παρακαλάτε η κωλοχιλιοπαρμένη χούντα σας να κρατήσει άλλα 100 χρόνια. Όμως χλωμό το κόβω κάτι τέτοιο. Αργά ή γρήγορα, τα κομμένα κεφάλια σας θα κυλάνε κατά χιλιάδες στον κατήφορο έξω από την Μεγάλη Βρετανία. Το αίμα θα πλημμυρίσει την πρωτεύουσα της ανομίας.

Ο γιός του πρώην βαρκάρη και η ψωλέτα του θέλανε να χορέψουν τουρκοτσιφτετέλια στο κατάστρωμα του θωρηκτού. Του ίδιου θωρηκτού που άμα το άφηναν οι ρουφιανοσύμμαχοι θα γκρέμιζε με τις κανονιές του το σαράι του τελευταίου Σουλτάνου. Και βγήκε να μας πει η σκατομαμά του τρίφλωρου ότι έχουμε ανάγκη από ψυχίατρο. Άντε γαμήσου μωρή τσιτωμένη λέρα ! Δεν θέλουμε ψυχίατρο, τα κεφάλια σας θέλουμε καρφωμένα σε παλούκια, άθλιοι τσίπηδες τύραννοι κοτζαμπάσηδες που τα έχετε κάνει όλα πουτάνα !

Χαράς το πράγμα θα μου πείτε, εδώ γίνεται της καραγαμιόλας, το πάρτι των ξεκωλιάρηδων φτηνο-ψωλέμπριτις μας μάρανε;

Όλα μας μάραναν, γαμώ τα πορνοσπίτια τους ! Και ο βρωμο-γιάνκης πρωθυπουργοπράκτορας που δεν μπορεί να πεί πέντε λέξεις στα ελληνικά χωρίς να κάνει λάθος, και ο προεδρικός απατεώνας που το παίζει οσία, και η βρωμερή αντιπολίτευση με τους χατζηπούστηδες και τις ρουφήχτρες που παριστάνουν τους πατριώτες, και το παπαδαριό που κάνει την πάπια και καβουρεύει τα γρόσια, και οι “επιχειρηματίες” που πληρώνουν αβέρτα δημοσιεύσεις για το πόσο έντιμοι είναι, και τα σκουπίδια που ψηφίζουν και συντηρούν στην εξουσία όλους αυτούς τους τυράννους. Και περισσότερο από όλα η αλαζονεία της άρχουσας συμμορίας και η σιγουριά της ότι θα επιπλεύσει.

Θυμάμαι που είχα πάει πιτσιρικάς έντεκα χρονών στο μπουντρούμι που είχαν βάλει οι τότε ρουφιάνοι τον Κολοκοτρώνη, στο Παλαμήδι. Έχοντας τότε πλήρη άγνοια από ιστορία, πολιτική και συμπαντικό μαγνητισμό είχα φορτώσει μονάχα από την δύναμη της ενέργειας που ελλόχευε στο σκοτεινό κελί. Έκανα αηδιασμένος στην άκρη τους συμμαθητές μου που μουρμούριζαν στο σκοτάδι μαλακισμένα σχόλια και πετάχτηκα έξω στο προαύλιο του κάστρου. Εκεί άρχισα να ρίχνω μπινελίκια σαν δαιμονισμένος σε όποιον έβρισκα μπροστά μου χωρίς να ξέρω ΠΟΙΟΣ μου έφταιγε ακριβώς. Όμως ήξερα από ένστικτο πολύ καλά ΓΙΑΤΙ έφταιγε.

Τώρα ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ ποιος φταίει γι αυτό το χάλι. Για το ότι οι τοκογλύφοι ξεσκίζουν την εθνική κωλοτρυπίδα από το 1821. Οι υπαίτιοι έχουν ονόματα και διευθύνσεις κι ας παριστάνουν τους αόρατους. Ζούν ανάμεσά μας. Τα μαγικά γυαλιά κυκλοφορούν τζάμπα στο διαδίκτυο.

Πώς το είχε πεί η φρυδάτη αδερφάρα; “Επιτέλους ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα;”

Να σου πώ εγώ μωρή πεθαμένη λούγκρα ποιος, που πάντα έκανες ότι δεν ήξερες ποιος στον σφύριζε κάθε φορά που ήσουν στα τέσσερα.

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ οι μαλάκες που σημειώνουν σταυρούς στα παλιόχαρτα ούτε και οι παραλήπτες των σταυρών.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ αυτοί που κλέβουν καθημερινά τα λεφτά του πολίτη και το μέλλον των επόμενων γενεών.
Οι ληστές κάνουν κουμάντο.
Οι απατεώνες εξωτερική πολιτική.
Οι λωποδύτες κρατικές προμήθειες.
Οι παπατζήδες εθνική άμυνα.
Οι ανεπάγγελτοι νομοθετούν κατά παραγγελία.
Οι ολικά διεφθαρμένοι σχεδιάζουν την ηθική.
Τα λαμόγια πλάθουν το μέλλον.
Και οι σκοτεινοί τους παίζουν όλους αυτούς τους παραπάνω χατζηαβάτηδες με τα σχοινάκια σαν μαριονέτες.

Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο ακριβώς σενάριο κυριαρχεί παγκοσμίως. Οι μεγαλοτοκογλύφοι και οι συνεταίροι τους λήστεψαν τις οικονομίες των πολιτών όλης της γής και τώρα ζητάνε και ενίσχυση για να μην καταρρεύσουν.

Κάποιοι πανηλίθιοι πολίτες μιλάνε για μείωση των λαμογιών από 300 σε 200.

Σοβαρά ρε μαλάκες; Δεν μου εξηγείτε ποια θα είναι η διαφορά του να έχεις 200 παλιόπουστες στο κωλάδικο της πλατείας Συντάγματος αντί για 300 βρωμόπουστες; Τις ίδιες πουστιές θα κάνουν και 10 κωλοτρυπίδες να μείνουν από δαύτους. Η Μαύρη Φατρία είναι υπέρ του άμεσου τριπλασιασμού των βουλευτών. Να γίνουν 900. Μπάς και επιταχυνθεί το ξεχαρβάλωμα αυτού του καρνάβαλου. Όμως αλλού είναι το πρόβλημα.

Αυτό που χρειάζεται η χώρα είναι η ριζική ανατροπή. Ξήλωμα όλου του παλιού κόσμου, ξερίζωμα και κόψιμο των πλοκαμιών του. Το ετοιμόρροπο μπουρδέλο μας δεν σηκώνει πια βαψίματα, στοκαρίσματα και μερεμέτια. Θέλει γκρέμισμα εκ θεμελίων και χτίσιμο από την αρχή με σωστά υλικά.

Η άρχουσα συμμορία των ληστών δεν πρόκειται να αυτοκαταστραφεί ή να αυτοκτονήσει. Ούτε να μετανοήσει και να ξαναγίνει η μόνη παρθένα στην Τρούμπα. Αυτό ξεχάστε το, παλιομαλάκες, αιώνιοι δούλοι. Δεν παίζει. Τα είδατε τα τελευταία μέτρα: Στραγγαλισμός του εργαζόμενου και λεφτά στους σαπιοκοιλιάδες γιατί αυτά που έχουν κλέψει δεν τους φτάνουν. Θέλουν και τις ψυχές μας τώρα. Πλήρες ξεπούλημα της χώρας και των κατοίκων της για ένα κομμάτι ψωμί στις ορδές των διεθνών τοκογλύφων και προετοιμασία για την στυγνή καταστολή της εξέγερσης.

Η παραμύθα μέσω των σάπιων και ΔΟΛίων ΜΜΕ συνεχίζεται: “Δεν θα χρεοκοπήσουμε” . Να σας πω όμως εγώ τι γίνεται στην πιάτσα : Εφορίες, ΙΚΑ, Σύκα και Μαρίκα στέλνουν τόνους χαρτούρες σε οφειλέτες που αδυνατούν να πληρώσουν εδώ και 10 χρόνια. Είτε γιατί χρεοκόπησαν χωρίς να φταίνε, είτε γιατί τα βούτηξαν και τα έβγαλαν έξω, είτε γιατί απλά τα έφαγαν με τις ξεκωλιάρες και δεν τα έχουν. Η ουσία είναι ότι αυτά που εμφανίζουν τώρα ως “έσοδα προς είσπραξη” οι ύαινες του Πλαστόκ και του ΔΝΤ είναι ανύπαρκτα ή έχουν παραγραφεί ! Αν δεν πληρώθηκαν εδώ και 10 χρόνια, δεν πρόκειται να πληρωθούν ούτε τώρα. Αυτό σας το εγγυώμαι. Ακόμα και αυτοί που έχουν να πληρώσουν τρέχουσες οφειλές, τις καθυστερούν επίτηδες. Τα έχουν πάει έξω και περιμένουν αγορασμένοι σε δολάριο, γιέν και ελβετικό φράγκο. Η χρεωκοπία είναι μπροστά μας και δεν θα ‘ναι μόνο 300 τα τελικά δις της. Όλοι περιμένουν να πέσει η βαλανιδιά για να προμηθευτούν τα ξυλάκια τους.

Ακόμα και το κουρελοσύνταγμα το λέει ξεκάθαρα : Οι πολίτες οφείλουν να αναλάβουν τις τύχες της χώρας όταν η ύπαρξη ολόκληρης της πολιτείας απειλείται. Δεν υπάρχει πια ειρηνικός τρόπος να ανατραπεί η οικονομική χούντα και τα αφεντικά της του μασονικού ΔΝΤ. Η τυραννία πρέπει να ανατραπεί όσο υπάρχει ακόμα χρόνος και μάλιστα βίαια. Πρέπει να αντιμετωπιστεί ακαριαία ως θανατηφόρα αρρώστια. Ως γάγγραινα. Τα σάπια μέλη πρέπει να κοπούν άμεσα και να καυτηριαστούν. Η αυθεντική επανάσταση δεν μπαίνει σε καλούπια ούτε κωλώνει από προβοκάτσιες. Ξεσπάει ξαφνικά και αυθόρμητα σαν καταιγίδα και τα παρασύρει όλα.

Πρέπει να πέσουν κεφάλια. Η κάθειρξη δεν συνίσταται και δεν αρκεί ως τιμωρία για τέτοιου βεληνεκούς προδότες. Μέσα από τις φυλακές θα κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στη χώρα γιατί θα τους βγαίνει όλη η κακία που έχουν αποθηκευμένη στο βρωμερό φιδίσιο αίμα τους. Άλλωστε είναι τόσοι πολλοί αυτοί που πρέπει να μπούν μέσα που δεν φτάνουν όλες οι φυλακές της χώρας πολλαπλασιασμένες επί δέκα. Το ιδανικότερο βέβαια θα ήταν να λυντσαριστούν κάποιοι προδότες ευθύς εξαρχής από τους πολίτες για να μπουν τα πράγματα στη σωστή προοπτική. Όμως το ξεπάστρεμα των νταβατζήδων δεν είναι ο πρωταρχικός σκοπός. Αλλού είναι η ουσία.

Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξει είναι το πολίτευμα. Αρκετά πιά με αυτό το ψωλοχυμένο τερατούργημα που αποκαλείται “κοινοβουλευτική δημοκρατία”. Οι μόνοι που εξυπηρετούνται από αυτό το αίσχος είναι οι μασονομαφιόζοι των βρωμερών πολυεθνικών και οι τύραννοι της πολιτικής και του χρήματος.

Ίσως ήρθε η ώρα, αυτή εδώ η ταλαιπωρία να ξαναγίνει η μόνη Άμεση Δημοκρατία του πλανήτη. Να τους αλλάξει τα γαμημένα φώτα γιατί τρεμοπαίζουν. Χρειάζεται Κυβερνήτης για 2 χρόνια με απόλυτη εξουσία που να απορρέει από δημοψήφισμα 20 τουλάχιστον σημείων. Με άμεση και συγκεκριμένη εντολή των πολιτών για όλη την γκάμα των αλλαγών που πρέπει να γίνουν και για την ανήλεη δίωξη των εγκληματιών σε λαϊκά δικαστήρια. Και να είναι υπεύθυνος ποινικά και ο ίδιος για όσα θα πράξει ή θα παραλείψει να πράξει.

Αυτοί που θα αναλάβουν την εξουσία θα πρέπει να αποφύγουν τις υποσχέσεις, τις πολλές κουβέντες και τις δημόσιες εμφανίσεις. Έργα χρειάζεται ο τόπος και το πρωτεύον έργο είναι το ξεκαθάρισμα. Έργα δεν μπορεί να κάνει κανένας που ξημεροβραδιάζεται στα γεύματα στα δείπνα και στις δεξιώσεις αυτών τους οποίους πρέπει να στείλει στη φυλακή.

Και ύστερα τι αξία έχουν οι υποσχέσεις; Να πεί κανείς ότι θα εκσυγχρονίσει τη χώρα και ότι θα την φέρει στο επίπεδο των πιο προηγμένων χωρών του κόσμου; Αυτό είναι πολύ δύσκολο αντικειμενικά, αλλά εμένα δεν μου λέει τίποτα.

Το εύκολο το φτύνω.

Το δύσκολο με αφήνει ψιλοαδιάφορο.

Αυτό που με ιντριγκάρει είναι το –φαινομενικά- ακατόρθωτο
.

Όχι το να κάνεις την χώρα να πλησιάσει αγκομαχώντας τις υπόλοιπες προηγμένες πούστρες, ούτε να την φέρεις στην ίδια ευθεία μαζί τους. Ο άθλος είναι να την πάς 200 χρόνια στο μέλλον. Όχι στο σκοτεινό καταπιεστικό μέλλον που σχεδιάζουν οι μασόνοι, αλλά στο μέλλον που αξίζει ο άνθρωπος. Στο φώς. Καλά είναι να γίνει αυτό με την πειθώ. Όμως όταν τα λόγια πέφτουν στο κενό, η κοφτερή λάμα είναι το καλύτερο επιχείρημα.

Τέρμα τα κοινοβούλια, τα συμβούλια, οι επιτροπές, τα σκατοκόμματα και τα αλλαξοκωλίκια. Η χώρα χρειάζεται έναν ηγέτη με ΑΡΧΙΔΙΑ. Έναν Κινγκιννάτο. Όχι σκουπίδια και λεκέδες τύπου Γιωργάκη και Κωστάκη, ούτε σκύβαλα τύπου Παπαγαμίκου και φρυδάτης αδερφάρας. Η χώρα χρειάζεται έναν τρελό. Κάποιον που να τα σπάει από κάθε άποψη. Έναν άνθρωπο που θα είναι διατεθειμένος να θυσιάσει την ζωή του σε μια απίστευτη ζαριά. Όχι σε ρώσικη ρουλέτα αλλά σε ελληνική που θα κάνει την ρώσικη να φαίνεται παιδικό παιχνιδάκι. Αντί να εισάγει μια σφαίρα στον άδειο μύλο, να εξάγει μία από τον γεμάτο. Και να γυρίζει τον μύλο και να τραβάει την σκανδάλη με το όπλο στον κρόταφο δέκα φορές την ημέρα επί 1000 ημέρες. Και να βγαίνει ζωντανός συνέχεια και να τους γαμεί το μουνί της οικογένειάς τους.

Χρειαζόμαστε κάποιον που να πιάσει γερά το τιμόνι και να σανιδώσει το γαμημένο γκάζι. Κάποιον που να επιδιώξει να σαρώσει με τις μπουλντόζες όλο τον συρφετό των ρουφιάνων και των μασονόδουλων. Κάποιον που να είναι αποφασισμένος να κόψει μασονικούς λαιμούς και να λιώσει πολιτικές κατσαρίδες χωρίς έλεος. Αρχίζοντας από πάνω και προχωρώντας όσο κάτω χρειαστεί. Κάποιον που να μην τον ενδιαφέρει ούτε το χρήμα ούτε η δόξα αλλά μόνο το έργο.

Ύστερα, δεν πρέπει να υπάρχουν πάνω από τρείς τέτοιοι αλαφροΐσκιωτοι στην Ελλάδα σήμερα. Κι ούτε ένας στην Ευρώπη ολόκληρη. Ίσως να υπάρχουν δύο στην Άπω Ανατολή και κανά πεντάρι ακόμα σκόρπιοι σε όλο τον πλανήτη.

Αν τους μαζέψεις αυτούς τους τρεις διαχρονικούς Σπαρτιάτες και τους βάλεις επάνω, αυτή η χώρα-αραμπάς θα γίνει πύραυλος.

Ένα προς κάτι δισεκατομμύρια παίζεται αυτό.

Όμως είναι η μόνη θεραπεία για την επιβίωση της ετοιμοθάνατης κοινωνίας και για την αποτροπή της γενοκτονίας που έχει αρχίσει. Όλα τα άλλα είναι γαμημένες ασπιρίνες. Καλύτερα να πεθάνουν δέκα ή εκατό χιλιάδες τώρα, παρά όλοι μας στα επόμενα δέκα χρόνια.

Το θεμελιώδες αυτή την εποχή είναι η ενότητα και η σύμπνοια γιατί οι εχθροί που καραδοκούν είναι πολλοί, οι εποχές κρίσιμες και τα σχέδια των σατανικών κέντρων άθλια. Όμως είναι σίγουρο ότι κανείς δεν θα ακολουθήσει σε θυσίες μια δειλή, ανίκανη και πουλημένη ηγεσία όπως η σημερινή. Η βρωμερή δουλειά του Πλαστόκ πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της. Σε μερικούς μήνες η πλήρης διάλυση της πολιτείας και ο εθνικός διχασμός θα είναι γεγονός.

Οι Βαβύληδες και οι λοιποί χατζηπαλιόπουστες, χαίρονται γιατί νομίζουν ότι οι πελάτες θα ξαναγυρίσουν στα σκοτεινά μαγαζιά του Αδονάι . Αλήθεια παλιόπουστες, μήπως έχετε εντύπωση ότι σας ξεχάσαμε; Όλοι σας θα πληρώσετε. Κι εσείς και οι πνευματικοί σας νταβατζήδες. Καμιά παραγραφή, κανένας οίκτος, κανένα έλεος. Αναδρομική τιμωρία για όλα τα καθάρματα. Θα σας βρούμε και στο πιο σκοτεινό βρωμομοναστήρι. Να δούμε τότε αν θα σας σώσει ο δαίμονας που προσκυνάτε.

Το ξαναλέω: Μία είναι η λύση: Οι Σπαρτιάτες στην εξουσία. Λέγοντας Σπαρτιάτες δεν εννοώ αυτούς που πίνουν τον φραπέ τους στην Σπάρτη και ψηφίζουν στην εκλογική περιφέρεια Λακωνίας. Εννοώ εκείνους που αισθάνονται αυτάρκεις με τα λίγα. Με αυτά που έχουν και δεν τα χρωστάνε. Αυτούς που δεν επιθυμούν να ανταλλάξουν τον πλούτο της ζωής τους και του χρόνου τους με τα αναλώσιμα σκατά που διαφημίζουν οι τοκογλύφοι των ψυχών στα πορνοκάναλα.

Αυτούς θέλουμε για μερικούς μήνες. Για την μεταβατική περίοδο. Για να σπάσουν με σφυριά τα κεφάλια των προδοτών και να τους στραγγαλίσουν με τις ίδιες τους τις μεταξωτές γραβάτες. Για να ξεπλύνουν με αίμα την προδοσία.

Και οι συμφωνίες που υπέγραψαν οι τελευταίοι Εφιάλτες και με τις οποίες παρέδωσαν την χώρα στους Αγγλοεβραίους τοκογλύφους και στα δικαστήριά τους;

Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι αξία θα έχουν αυτά τα κουρελόχαρτα, όταν τα κορμιά αυτών που τα υπέγραψαν θα αιωρούνται άψυχα στις κρεμάλες έξω από το καμένο κοινοβούλιο.

Τώρα θα θερίσετε αυτό που σπείρατε, γαμημένοι ! Αυτό που σπέρνετε 200 χρόνια τώρα.

Όλος ο πλανήτης είναι καταχρεωμένος. Χρωστάει τον κώλο του, αλλά σε ποιόν; Στους γαμημένους τοκογλύφους που ετοιμάζουν τον τρίτο παγκόσμιο για να μας θάψουν όλους. Γι αυτό κόψτε τους τα κεφάλια τώρα. Ξαπλώστε τους στην κεντρική λεωφόρο και λιώστε τους κάτω από τις ερπύστριες ενός καταληφθέντος τάνκ ή απλά μπουγελώστε τους με αμόλυβδη και κάψτε τους ζωντανούς.

Στην πιο πολιτική ταινία που βγήκε από τις ΗΠΑ τα τελευταία 50 χρόνια, το “Ζούν Ανάμεσά Μας” (“They Live !”) του Τζών Κάρπεντερ, η κατάσταση είναι ξεκάθαρη. Ο καραμπινοφόρος Nada μπαίνοντας μέσα στην τράπεζα λέει το ζουμί:
“ …Ήρθα εδώ να μασήξω τσίχλα και να γαμήσω κώλους …Και έχω ξεμείνει τελείως από τσίχλες. ”

Λύσεις συναίνεσης δεν υπάρχουν πιά. Το 1990 θα μπορούσε να βρεθεί ίσως κάποια φόρμουλα. Τώρα είναι πολύ αργά. Τα πράγματα οδηγούνται νομοτελειακά στο χάος και στην αμείλικτη σύγκρουση. Όπου κερδισμένος θα είναι αυτός που θα δείξει το λιγότερο έλεος. Η ισχυρότερη φράξια θα επικρατήσει προσωρινά και μετά θα δώσει την θέση της στην πιο ανελέητη.

Η ζωή είναι παντελώς άχρηστη αν δεν την θυσιάσει κάποιος όταν πρέπει και όπως πρέπει. Όσο για το χάος, αυτό είναι το φυσικό περιβάλλον των Σπαρτιατών. Και η ζούγκλα το εξοχικό τους. Ο πόλεμος που οι άλλοι τρέμουν είναι το οξυγόνο τους.

Εσείς τύραννοι μαζέψτε διαμάντια και πολύτιμες πέτρες. Στο μόνο που θα σας χρειαστούν θα είναι στο νεκροστόλισμα. Στην ταφή σας.

Αν και εφόσον το πτώμα σας επιδέχεται αναγνώριση.

Από το λυκαυγές της ιστορίας, η πιο χρήσιμη πέτρα παραμένει το ακόνι.

Ολόκληρη η Μαύρη Φατρία εδώ.

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

monika - exit



Η Monika έβγαλε καινούριο δίσκο. Αυτή τη φορά μου αρέσει...

και επί τη ευκαιρία, να γράψω πως η μόνη ελπίδα που έχει ο τόπος είναι οι νέοι Έλληνες. αυτοί που δεν μασάνε κουτόχορτο και που κάνουν την καύλα τους χωρίς μόνιμη γκρίνια και μιζέρια.
Φτάνει πια με τις δοξασμένες γενιές!

p/s: ειδικά για τους νέους Έλληνες μουσικούς τα είχα γράψει και εδώ
.

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

για να μην ξεχνάμε και όσα μας αρέσουν


Είδα τη "Στρέλλα" του Πάνου Κούτρα, με μια μικρή καθυστέρηση είναι αλήθεια.
Είναι μια σπουδαία ταινία, ακατάλληλη για φοβικούς, ανέγνωμους, κομπλεξικούς και αδιάλλακτους κρετίνους. Αν κρίνω από την άδεια αίθουσα, αυτή η πόλη πρέπει να έχει αρκετούς από δαύτους.
Το blog της ταινίας, εδώ.

michael leonhart & the avramina 7 - the story of echo lake

n'joy

p/s: το τραγούδι δεν έχει σχέση με την ταινία,
αλλά θα μπορούσε

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Θα σταματήσετε να μιλάτε όλοι για λεφτά?


ο homocomix [-εκεί το είδα-] λέει ότι τούτο το βίντεο αντιπροσωπεύει την αληθινή ελληνική ψυχή.
λες;

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

she's a boy


αυτό πάλι το πήρα χαμπάρι από εδώ
περισσότερα για το μιχάλη δέλτα εδώ
[την etten την πρωτάκουσα στο redrosy
της λένας πλάτωνος_εδώ]
περισσότερα για την etten εδώ
.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

κόρε. ύδρο & επί τη ευκαιρία δε νιου γκρικσ

άργησα λίγο, αλλά ανακάλυψα ότι όσοι έλεγαν τόσο καιρό όλ' αυτά τα καλά λόγια, είχαν δίκιο.

[ok, θέλει και λίγη επεξεργασία στον ίνερ σελφ. ευκαιρίας δοθείσης, ας ευχαριστήσω τους νέους έλληνες μουσικούς. φρέσκαραν τα ταπωμένα μου αυτιά. μετά από τόση λοιμώδη αναφυλαξία -από τις εμετικά χιλιοτραγουδισμένες παναγιές και τις ατέλειωτες σπασμένες στα βράχια καρδιές-, της κλαψομουνίασης και λεβεντομαλακίας του ελληνικού στίχου και του συστηματικού βιασμού μιας καθωσπρέπει κατάθλιψης από την εντεχνίλα ψωραλέων αριστερών του καναπέ{ο}ς, μπορώ επιτέλους να ακούσω eλληnikή μουσική].

kore.ydro - εδώ μιλάνε για λατρεία
n'joy
.

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

κυριακή


τύχη είναι, ενώ έχεις γαμημένα πονίδια κυριακάτικο, να βρίσκεις κάτι καλό να διαβάσεις. εδώ.

τη photo την πήρα
από τη lifo.

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

crack of time



n'joy