Τετάρτη 20 Ιουνίου 2007

Εφορία


Σε μαύρη λίστα βάζει το υπουργείο Οικονομικών τα επαγγέλματα της οικοδομής καθώς και επαγγελματίες από άλλους κλάδους, όπως γιατρούς, δικηγόρους, ιδιοκτήτες συνεργείων αυτοκινήτων, εστιατορίων, κέντρων διασκέδασης και ξενοδοχείων.

Θα ψηφιστεί πάλι ένα νέο φορολογικό νομοσχέδιο, στο οποίο η κυβέρνηση θα μας κάνει τη χάρη να επαναφέρει το μέτρο της συλλογής αποδείξεων. Αυτό που είχε καταργήσει η ίδια.

By the way πόσα είναι τα ρημάδια τα φορολογικά νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί, ας πούμε, τα τελευταία 20 χρόνια; Τα μέτρησε κανείς;

Μαλακίες. Δεν σκοπεύω να μαζέψω ούτε μισή απόδειξη.

Για να γλυτώσω τι; 100 ευρώ; Να τα χαρεί ο υδραυλικός. Διότι, άντε και τη μάζεψα την απόδειξη. Έδωσα π.χ. 60 ευρώ για να μου αλλάξει ο κ. Νίκος το καζανάκι (όταν αποφασίσει να μου κάνει την τιμή να έρθει). Θα έχω τη συγκλονιστική έκπτωση των 6 ευρώ; Ή των 15; Χέστηκα!

Άσε που αν του ζητήσω απόδειξη, θα μου χρεώσει 80 ευρώ αντί για 60.

Οπότε;
Οπότε, είμαι απλά ο ενδιάμεσος μαλάκας, ανάμεσα από τον κλέπτοντα το ‘κράτος’ (δηλαδή εμένα) και την εφορία.

Και επίσης, μια που το φακελάκι δεν θα καταργηθεί ποτέ, γιατί τα ταμεία δεν το υπολογίζουν στην ασφάλειά μας; Δε μπορείς να δώσεις στους γιατρούς περισσότερα λεφτά; Ok. Θα τα πάρει ούτως ή αλλιώς από μας. Διαφορετικά, δυο περιπτώσεις υπάρχουν. Θα πάμε ή αδιάγνωστοι ή αδιάβαστοι.

Αν μαζέψω αποδείξεις για 3 χιλιάρικα, θέλω επιστροφή 3 χιλιάρικα.

Αλλιώς χέσε με. (Αφού ούτως ή αλλιώς χεσμένο μ' έχεις).

Από το syneiditopoiimenos politis.com