Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2007

Μια νύχτα στην Αθήνα


Στο κλάσμα του δευτερολέπτου που το πρώτο χειροκρότημα τάραξε τις αρμονικές κυματομορφές του συμπαντικού κραδασμού, που διέλυσε για μία ώρα το νέφος πάνω από το Μέγαρο Μουσικής, η Λίτσα έψαξε για τελευταία φορά το βλέμμα της Κικής Δημουλά, έστειλε νοερά τα σέβη της στην ποιήτρια και ισορροπώντας αριστοτεχνικά στα δεκάποντα Φεραγκάμο της, τσακίστηκε να βγει στην οδό Κόκκαλη.

Παράχωσε ένα πενηντάρικο στον μπάτσο που της φύλαγε το αμάξι – θρασύτατα παρκαρισμένο σχεδόν στη μούρη του Μεγάρου – τον ευχαρίστησε για την πρόσκληση στα μπουζούκια και έφυγε σφαίρα για τη Βουλιαγμένης. Ευτυχώς που η συναυλία των Bajofondo ήταν αυτή τη φορά στο Fuzz, γιατί την προηγούμενη φορά που έπρεπε να τρέχει στη Λιοσίων τα είχε δει όλα απ’ την κίνηση.

Της την έσπαγε που δεν θα τους απολάμβανε μέχρι τέλους, αλλά δεν θ’ άφηνε αυτή τη μικρή λεπτομέρεια να της χαλάσει τη διάθεση. Πριν προλάβεις να πεις ντεκαπάζ, απολάμβανε τους ήχους του nu tango στ’ αυτιά της.

Όση ώρα βρισκόταν καθισμένη στην θέση της, στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου και τώρα όρθια μέσα στο μαγαζί με τον κακό ήχο, κατάφερε να μην αισθάνεται τόσο freak όσο νοιώθει τις περισσότερες ώρες της μέρας.

Βλέπεις η Λίτσα μεγάλωσε στην επαρχία και παρ’ όλο το ότι από νωρίς ήξερε ότι θέλει να γίνει κομμώτρια, τα συγχωριανάκια και οι γονείς τους αδυνατούσαν να την αποδεχτούν. Ο ενθουσιασμός της για την οικειοποίηση της νιτσεϊκής πρότασης από τον Ντεριντά, τους δημιουργούσε μια αμηχανία, που γινόταν εντονότερη όταν στις εθνικές γιορτές η Λίτσα τσακωνόταν με τους δασκάλους απορώντας για την παντελή έλλειψη αναφοράς του Άρη Βελουχιώτη στα βιβλία της ιστορίας. Το κακό είναι ότι την ίδια αμηχανία – και χειρότερη – ένοιωθε και ο μπαμπάς της.

Επιβιώνοντας τα πρώτα 19 χρόνια της ζωής της χάρη στη σθεναρή υποστήριξη της μάνας, η Λίτσα τα μάζεψε ένα βράδυ του ’95, που έπαιζε ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη οπότε ο μπαμπάς ξέχναγε για αρκετές ώρες την ύπαρξή της και ήρθε στην Αθήνα.

Τώρα όμως έπρεπε να τρέξει στη δουλειά. Με τη χάρη έμπειρης tangueras την έκανε από το κλαμπ, μπήκε στο smart και έβαλε πλώρη για τη δουλειά. Στο Φάληρο, πάρκαρε έξω από το κλειστό του tae kwon do.

Τα επιδέξια δάχτυλά της περιποιήθηκαν χιλιάδες τρίχες, σε τρελούς ρυθμούς. Ο Πέρι την είχε καλύψει για όση ώρα είχε καθυστερήσει και ήθελε να τον βγάλει ασπροπρόσωπο. Άλλωστε χρησιμοποιούσε πάντα τα καλύτερα προϊόντα. Λακ, κερί, χτένες και ψαλίδια, αφρός και βούρτσες, της κόστιζαν ένα σωρό ευρώ. Λίγο την ένοιαζε. Θα το έκανε ακόμη κι αν η πελατεία δεν της τα ξεπλήρωνε με το παραπάνω.

Η φωνή του Μιχάλη Χατζηγιάννη έφτανε μέχρι τα παρασκήνια. Καθώς η Λίτσα ξέπλενε τα μακριά της δάχτυλα από τα τζελ και τις λακ, τον άκουγε να ξεστομίσει τις μεγάλες αλήθειες, από το βίντεο που είχε γυρίσει πριν φύγει για τη Γερμανία. Για το καλό της μουσικής τέχνης, έλεγε, πρέπει να αγοράζουμε όλοι τα αυθεντικά προϊόντα.

«Είναι αλήθεια ότι το καλό ring tone είναι ύψιστη τέχνη. Είναι σίγουρο ότι και ο Μπετόβεν αλλά και ο Βαμβακάρης θα διαπραγματεύονταν μέχρι τελικής πτώσεως με τη Vodafone και την Cosmote για τα δικαιώματα της Τέχνης τους αν ζούσαν σήμερα».

Η Λίτσα τινάχτηκε και κοίταξε τρομαγμένη γύρω της.

Χαλάρωσε μόνον μετά από αρκετά δευτερόλεπτα όταν βεβαιώθηκε ότι δεν είχε ξεστομίσει αυτή την τελευταία πρόταση, αλλά ήταν απλώς οι σκέψεις της...

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2007

Φεστιβάλ Τραγουδιού


Πλησιάζει η διεξαγωγή του Φεστιβάλ Τραγουδιού.

Την πρώτη βραδιά, Πέμπτη 1η Νοεμβρίου, θα διαγωνιστούν 16 τραγούδια, από τα οποία τα 10 θα περάσουν στον τελικό της 3ης Νοεμβρίου.

Η επιλογή των 10 τραγουδιών θα γίνει από την καλλιτεχνική επιτροπή και από το κοινό (μέσω televoting και SMS) σε ποσοστό 50%-50%. Με τον ίδιο τρόπο, θα επιλεγούν και τα τραγούδια που θα πάρουν τα 3 πρώτα βραβεία.

Είναι, πάντως, κρίμα που το φεστιβάλ έχει χάσει κάτι από την παλιά του αίγλη. Όταν μετά τα "χρυσά" του χρόνια, η παρακμιακή σάχλα συνδυαζόταν υπέροχα με τη γελοιότητα και αναδείκνυε τη φαιδρότητα του όρου «καλλιτεχνική δημιουργία» στη χώρα μας.

Τελειωμένοι συνθέτες, τριτοξάδελφοι τοπικών αρχόντων, καμιά άφωνη γκομενίτσα του υπουργού και μερικοί απελπισμένοι ακόμα, εξασφάλιζαν μια απολαυστική βραδιά.

Τώρα όλα έχουν αλλάξει. Το Φεστιβάλ έχει σύγχρονο πρόσωπο και αναδεικνύει την αιχμή της μουσικής δημιουργίας στην Ελλάδα του νέου αιώνα, καθρεφτίζοντας το εθνικό υποσυνείδητο, το οποίο ως γνωστόν φλέγεται από την αναζήτηση της ποιότητας.

Αδιάψευστο παράδειγμα το μουσικό κομψοτέχνημα που κέρδισε το πρώτο βραβείο στον περσινό διαγωνισμό, «Της Άρνης το Νερό», του Σταύρου Σιόλα, που σηματοδότησε την έλευση μιας νέας εποχής στο σύγχρονο ελληνικό τραγούδι και ανάγκασε τους παλιούς καλούς συνθέτες να ξαναγυρίσουν στα θρανία του Ωδείου.

Τα οκτώ μέλη της κριτικής επιτροπής (ένατο μέλος είναι ο περσινός νικητής), άνθρωποι που για ένα κομμάτι ψωμί μοχθούν εδώ και χρόνια για το καλό ελληνικό τραγούδι, θα διαλέξουν το καλύτερο, καθώς είναι απ’ τη Μυτιλήνη και ξέρουν από λάδι.

Οι διοργανωτές έχουν ετοιμάσει ένα αφιέρωμα στο Γιώργο Ζαμπέτα, εξασφαλίζοντας ένα συμπαθητικό ξεκίνημα στη βραδιά, πριν την τελική κορύφωση, με το διαγωνιστικό μέρος όπου οι συνεχιστές της παράδοσης του έντεχνου θα απογειώσουν τη νύχτα και θα ‘ρθουμε όλοι στο τσακίρ κέφι.

Εκεί πάντως που θα καεί το πελεκούδι, είναι το Σάββατο, δεύτερη και τελευταία βραδιά του Φεστιβάλ, όταν θα εμφανιστεί ο Φίλιππος Πλιάτσικας, συνοδεία της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ.

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2007

Στις φλόγες η Καλιφόρνια. Where is the state?


Η λαίλαπα των πυρκαγιών χτύπησε την Καλι- φόρνια.
Καθώς οι φλόγες έγλειφαν τις επαύλεις τους, δεκάδες Καλιφορνέζοι, αντίκριζαν το βιός τους να κατακαίγεται ανήμποροι να αντιδράσουν.

Η αλήθεια είναι ότι οι κάμερες δεν κατέγραψαν κανέναν να ουρλιάζει "που είναι το κράτος", αλλά αυτό δεν συνέβη διότι είναι περισσότερο "κύριοι" από τους δικούς μας πυρόπληκτους.

Απλώς, επειδή εκεί ο καπιταλισμός είναι 50 χρόνια μπροστά, οι κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν από τις φωτιές γνωρίζουν ότι το κράτος δεν υπάρχει, διότι έχει προ πολλού αντικατασταθεί από τις εταιρίες, οπότε δεν μπήκαν στον κόπο.

Ξηλωθείτε λοιπόν, μη μας πούνε και γαϊδούρια. Έχουν ήδη εκκενωθεί τα σπίτια του James Cameron, σκηνοθέτη της ταινίας "Τιτανικός", του Mel Gibson και της Olivia Newton-John.

Στείλτε λοιπόν καμιά κιλότα, τίποτα κουβέρτες Βέτλανς-Νάουσα, γιατί έχει γεμίσει ο τόπος από celebrities, που περιφέρονται τσίτσιδοι, στη Sunset Boulevard.

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007

Σταμάτης Σπανουδάκης live στην Κίνα



Με τη χθεσινή συναυλία του Έλληνα μουσικοσυνθέτη "Αλέξανδρος -Δρόμοι που δεν περπάτησες" ξεκίνησαν και επισήμως οι εκδηλώσεις για το Πολιτιστικό Έτος της Ελλάδας στην Κίνα.

Η αρχική σκέψη των Κινέζων ήταν να γίνει η συναυλία στην Απαγορευμένη Πόλη.
Φαίνεται όμως ότι κάποιος σφύριξε στους διοργανωτές το σφοδρό ενδιαφέρον των Ελλήνων για την κινεζική ιστορία και αρχιτεκτονική, οπότε τα σχέδια άλλαξαν.

Σκέφτηκαν οι άνθρωποι ότι οι επίσημοι προσκεκλημένοι δεν θα ησύχαζαν εάν δεν επισκέπτονταν ολόκληρη την Απαγορευμένη Πόλη, η οποία καθώς ήταν αυτοκρατορική κατοικία, διαθέτει 9999 δωμάτια. Οπότε σου λέει, θα μας κατσιδωθούν – υπουργός και κουστωδία - για κανα τρίμηνο στο Πεκίνο, θα θέλουν κάθε μέρα νούντλς και πάπια Πεκίνου με oyster sauce - άντε μαγείρευε για τόσους νοματαίους – και έτσι αποφασίστηκε η διεξαγωγή της συναυλίας να γίνει στο Poly Theater, να τελειώνουν.

Ο μουσικοσυνθέτης προσήλθε στο θέατρο, βαδίζοντας πάνω σε άνθη τριανταφυλλιάς, με τα οποία έραιναν τη διαδρομή δεκατριάχρονες παλλακίδες, οι οποίες, μετά το πέρας της συναυλίας, συνόδεψαν τους Έλληνες καλεσμένους στα ιδιαίτερά τους, για να τους προσφέρουν σάκε και καραμελωμένους σκορπιούς, πασπαλισμένους με ζαχαρωμένα τρίμματα ακρίδας, ενώ πριν το πρώτο φως της μέρας είχαν παραδώσει στην γνωστή ελληνική γοητεία και την παρθενία τους.

Στις πρώτες σειρές των θεατών, κατείχαν τιμητικές θέσεις όλοι οι απόγονοι των μανδαρίνων της δυναστείας των Μινγκ, οι οποίοι, υπό τους ήχους των μελωδιών του Έλληνα μουσικοσυνθέτη, έγιναν μια αγκαλιά με τους υποστηρικτές του Τσανγκ Καϊ Σεκ, που με τη σειρά τους συγχώρεσαν τους υποστηρικτές του Ντενγκ Ξιαοπίνγκ και η συναυλία διακόπηκε για αρκετή ώρα, όταν στην απρόσμενη παρέα προστέθηκαν με δάκρυα στα μάτια οι εκπρόσωποι της νεολαίας του Μάο Τσε Τουνγκ.

Ήταν τέτοια η συγκίνηση για το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη, ώστε ακόμη και οι περίφημοι μοναχοί του τάγματος Ντεν Βγάζο Κιχ λύγισαν, σπάζοντας τον όρκο αιώνιας σιωπής που έχουν δώσει στο όνομα του Κομφούκιου και έβγαλαν τον μουσικοσυνθέτη από την αίθουσα σηκώνοντας τον στον αέρα, με αλαλαγμούς έκστασης και αυθεντικού κινέζικου ενθουσιασμού, πετώντας ταυτόχρονα στους παρευρισκόμενους ιπτάμενα στιλέτα.

Η αλήθεια είναι πως όλα αυτά συνέβησαν διότι οι Κινέζοι πίστεψαν ότι το έργο «Αλέξανδρος – Δρόμοι που δεν περπάτησες» είναι γραμμένο ειδικά για την Κίνα και εξυμνεί τον ηρωισμό των Κινέζων προγόνων, που ήταν τόσο πολιτισμένοι, ώστε ο Μακεδόνας στρατηλάτης δεν διανοήθηκε να κατακτήσει τη χώρα τους.

Πάντως, καλού – κακού, ο υπουργός πολιτισμού κ. Λιάπης είχε δωροδοκήσει από την προηγούμενη μέρα όλους τους μεταφραστές με σουβλάκια, που έφτασαν με ειδική πτήση της Ολυμπιακής, φρέσκα από τον Μπαϊρακτάρη, ώστε να μην μεταφράσουν το αρχαιολατρικό παραλήρημα του μουσικοσυνθέτη και χαθεί η μαγεία.

Έτσι όλα πήγαν φίνα και οι πολιτιστικές μπίζνες με τους Κινέζους θα προχωρήσουν κανονικά. Ήδη στο επόμενο σχήμα του Romeo και του Fever έχουν κλείσει τα σημαντικότερα ονόματα της κινεζικής μουσικής σκηνής, ενώ η κ. Άννα Βίσση, θα επουλώσει τα πληγωμένα της οικονομικά, υπογράφοντας συμβόλαιο για εμφανίσεις στην Όπερα του Πεκίνου.

Στο τέλος της συναυλίας οι διοργανωτές είχαν ετοιμάσει ένα event - έκπληξη στον κ. Σπανουδάκη. Δεκάδες ιπτάμενοι Σαολίν έπεσαν από τη στέγη του θεάτρου με νουντσάκου στα χέρια και απέθεσαν στα πόδια του έλληνα μουσικοσυνθέτη από ένα ριζόχαρτο με αποφθέγματα του Λάο Τσε. Το ριζόχαρτο ήταν διακοσμημένο με χρυσοκέντητες μορφές του Ντέιβιντ Καραντάιν και των συμπρωταγωνιστών του στη τηλεοπτική σειρά Κουνγκ Φου. Οι άτιμοι οι Κινέζοι κατάφεραν να μάθουν ότι ήταν η αγαπημένη τηλεοπτική σειρά του συνθέτη όταν πήγαινε στο Δημοτικό, και την παρακολουθούσε ανελλιπώς στα διαλείμματα της μελέτης του για την παθητικότητα της ύλης σε σχέση με την Αριστοτελική ερμηνεία των ιδεών του Πλάτωνα.

Όσοι από τους έλληνες καλεσμένους κατάφεραν να βγουν από την αίθουσα περπατώντας πάνω στα ριζόχαρτα, χωρίς να τα καταστρέψουν, πήραν ως βραβείο στην έξοδο από ένα Κόκκινο Βιβλίο του Μάο, συσκευασμένο μέσα σε ένα επίχρυσο αγαλματίδιο του Μπρους Λη.

Μετά την επιτυχία της χτεσινοβραδινής συναυλίας, οι Κινέζοι πρότειναν στον κ. Σπανουδάκη να αναλάβει τη μουσική επένδυση της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου. Ο έλληνας μουσικοσυνθέτης απάντησε ότι έχει ήδη μιλήσει με τον κ. Ζανγκ Γιμού, τον διάσημο σκηνοθέτη που έχει αναλάβει τα της τελετής έναρξης και ότι έχουν συζητήσει το ενδεχόμενο της συνεργασίας τους. Απομένουν μόνο κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες, όπως το να βαπτιστεί ο κ. Γιμού χριστιανός ορθόδοξος.

Μεγαλεία!

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2007

Ασφαλιστικό... my ass



Πολύ φασαρία για την εξίσωση των όρων συνταξιοδότησης των γυναικών με των αντρών.
Δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις.
Κι αυτές οι εργαζόμενες μητέρες - αμάν πια! Διαμαρτύρονται λες κι έχουν τον κώλο μπρος!
Άλλωστε, αν είσαι εργαζόμενη και μητέρα στην Ελλάδα δεν βλέπω το λόγο να θέλεις να γυρίσεις στο σπίτι μετά τη δουλειά.

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2007

Quizas, quizas, quizas



"Οι βεβαιότητες είναι λάθη".
(κλεμμένο)

It's greek to me


Η Νία Βαρντάλος που ξεκάρδισε με τις σάχλες της την υφήλιο, γυρίζοντας την ταινία «My Big Fat Greek Wedding», βρίσκεται στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της ταινίας “My life in ruins”, σε σκηνοθεσία του Ντόναλντ Πέτρι.

Η ελληνικής καταγωγής Καναδή ηθοποιός, έκανε εντατικά μαθήματα ελληνικής ιστορίας στους συνεργάτες της, ώστε να μην πιαστούν αδιάβαστοι περνώντας τα σύνορα κι έτσι πήραν την πολυπόθητη άδεια να γυρίσουν πολλές σκηνές της ταινίας σε αρχαιολογικούς χώρους, τους οποίους μπορεί εμείς να τους έχουμε χεσμένους, αλλά όταν μας τους ζητούν οι ξένοι το παίζουμε και πολύ αφ’ υψηλού και κάνουμε τους δύσκολους. Τα γυρίσματα της ταινίας γίνονται στην Αρχαία Ολυμπία, τους Δελφούς, το Θησείο και την Ακρόπολη.

Φαίνεται πάντως, πως ο σκηνοθέτης Ντόναλντ Πέτρι, την ώρα των παραδόσεων της ηθοποιού, το έσκαγε συχνά στις τουαλέτες για τσιγάρο κι έτσι θα επιστρέψει στην πατρίδα του συνεχίζοντας να πιστεύει ότι τα αρχαία που είδε στην Ελλάδα είναι ρωμαϊκά γκρεμίδια. Έτσι εξηγείται η δήλωσή του: «Ο μοναδικός μεγάλος περιορισμός που είχαμε ήταν να αφήσουμε τους αρχαιολογικούς χώρους όπως είναι. Δεν φέραμε μαζί μας ψεύτικες ρωμαϊκές στήλες».

Πάντως, εκτός από τις δικές τους βρωμιές, τα μέλη του κινηματογραφικού συνεργείου, μάζεψαν και άλλα σκουπίδια που ήταν πεταμένα από πριν, όπως χρησιμοποιημένα προφυλακτικά, πατημένες τσίχλες και γόπες, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά ότι μπροστά στους Ελληνάρες, τα αμερικανάκια μόνον για σκουπιδιάρηδες κάνουν.

Στη νέα της ταινία, η Νία Βαρντάλος υποδύεται μια ξεναγό, που «μαθαίνει» την Ελλάδα σε γκρουπ Αμερικανών τουριστών και ερωτεύεται τον Αλέξη Γεωργούλη.

«Είναι μια ρομαντική κωμωδία και θέλαμε έναν Έλληνα ηθοποιό που να είναι έμπειρος, αλλά όχι απαραίτητα γνωστός διεθνώς» δήλωσε η Νία για την επιλογή του Αλέξη Γεωργούλη.

Όταν οι παραγωγοί είδαν τις φωτογραφίες από το book του Αλέξη Γεωργούλη, σκέφτηκαν σοβαρά το ενδεχόμενο να αλλάξουν το σενάριο της ταινίας, ώστε η ιστορία να διαδραματίζεται στον 5ο αιώνα π.Χ, ώστε ο σύγχρονος Ερμής του Πραξιτέλη να περιφέρεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας με τα μούσκουλα να γυαλίζουν ανάμεσα από τις πτυχώσεις των μεταξωτών χλαμύδων. Δυστυχώς τα σχέδια ναυάγησαν μετά την απαίτηση του κ. Γεωργούλη όλοι οι ηθοποιοί να μιλούν αρχαία ελληνικά.

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2007

Επί του πιεστηρίου

Live from Astir Palace Beach Resort:

«Πρέπει να καταβάλουμε προσπάθειες ώστε η ανάπτυξη και η μεγέθυνση των οικονομιών μας να μεταφράζονται και σε αύξηση του βιoτικού επιπέδου των πολιτών μας, να προωθούν την απασχόληση, να εξασφαλίσουμε ένα μέλλον μεγαλύτερης ευημερίας για όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες», τόνισε η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη στην ομιλία της, με την οποία έκλεισαν οι εργασίες της Ευρωμεσογειακής Συνόδου Κορυφής των Οικονομικών και Κοινωνικών Επιτροπών.

Μετά το πέρας της ομιλίας της υπουργού, η αίθουσα σείστηκε συθέμελα από τα γοερά κλάματα συγκίνησης των παρευρισκόμενων στελεχών πολυεθνικών εταιριών και εκπροσώπων των ελλήνων βιομηχάνων, που αμέσως μετά, ενωμένοι σαν μια γροθιά απέναντι στην λαίλαπα των απαιτήσεων της γενιάς των 700 ευρώ και των απολυμένων συμβασιούχων, άφησαν τον Αστέρα και ανηφόρισαν προς το GB Corner για ένα φτωχικό δείπνο.

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2007

Akropolis Fun Park


Παρουσία του υπουργού Πολιτισμού Μιχάλη Λιάπη, πραγματοποιήθηκε χτες με επιτυχία η δοκιμαστική μεταφορά του πρώτου εκθέματος από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης στο Νέο Μουσείο.

Η μεταφορά όλων των αντικειμένων θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες. Το μουσείο θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2009, όμως θα μπορεί να είναι επισκέψιμο και πριν από τα επίσημα εγκαίνια.

Ο υπουργός και οι συνεργάτες του έκαναν σαν μικρά παιδιά απ’ τη χαρά τους κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του πολύτιμου πρώτου κιβωτίου. Χοροπηδούσαν δεξιά κι αριστερά, εκστομίζοντας συνεχώς ενοχλητικά χάχανα και έγιναν ο περίγελος της γειτονιάς, όμως έτσι προέκυψε μια μεγαλειώδης ιδέα, που πρόκειται να αλλάξει για πάντα το πρόσωπο της πόλης.

Ήδη ο κ. Λιάπης έχει δώσει εντολή να ξεκινήσει σχετική έρευνα αγοράς, τα πρώτα αποτελέσματα της οποίας θα κρίνουν το μέγεθος των κονδυλίων που θα διατεθούν από τον προϋπολογισμό του επόμενου έτους για την υλοποίηση της νέας Μεγάλης Ιδέας.

Το πρώτο βήμα είναι ότι μόλις μεταφερθούν τα αρχαία από την Ακρόπολη στο μουσείο, όχι μόνον δεν θα φύγουν οι γερανοί αλλά θα προστεθούν και άλλοι μικρότεροι με διευρυμένες δυνατότητες και με καθίσματα για να βολεύονται όσοι θα θέλουν να απολαύσουν τη θέα της περιοχής από ψηλά. Θα είναι διακοσμημένοι με χλαμύδες και καλοφτιαγμένα εκμαγεία των θεών του Ολύμπου, που θα ίπτανται πάνω από την περιοχή.

Τα θεϊκά αντίγραφα θα είναι εφοδιασμένα με κρυφό φωτισμό, ώστε τη νύχτα όσοι περπατούν στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου θα βλέπουν από πάνω τους την Ήρα, το Δία, την Αφροδίτη και τον Ποσειδώνα.

Τα εγκαίνια του μεγαλεπήβολου project θα γίνουν το 2009, μαζί με τα επίσημα εγκαίνια του νέου Μουσείου και οι πρώτοι που θα πετάξουν πάνω από το νέο πάρκο θα είναι οι υψηλοί καλεσμένοι.

Θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους Αθηναίους να απολαύσουν ένα μαγευτικό θέαμα, καθώς θα ίπτανται στον αθηναϊκό ουρανό με φόντο την Ακρόπολη, μεγάλες προσωπικότητες της χώρας όπως οι αγαπημένες Μαριάννες του λαού – Λάτση και Βαρδινογιάννη, αλλά και ο Μίκης Θεοδωράκης με στολή αεροπόρου, ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης με τον κ. Καραμανλη με στολές παραλλαγής και η σύζυγός του Νατάσσα με τα δίδυμα ντυμένα Καλουτάκια.

Κάτω από τα lift θα τοποθετηθεί ένα τεράστιο τραμπολίνο και οι υψηλοί καλεσμένοι θα μπορούν να πηδούν στο κενό και να εκσφενδονίζονται ξανά και ξανά προς τον φωτισμένο αθηναϊκό ουρανό, ενώ γύρω τους θα σκάνε πολύχρωμα πυροτεχνήματα. Αν μάλιστα αρπάξει φωτιά καμιά πανάκριβη καούκα το θέαμα προβλέπεται φαντασμαγορικό.

Την συγκεκριμένη υπερπαραγωγή θα καλύψει τηλεοπτικά η EBU, ενώ την ασφάλεια των υψηλών καλεσμένων θα αναλάβει η Μοσάντ.

Στο έδαφος θα δημιουργηθεί ένα πάρκο, στα πρότυπα της Disneyland, με αρχαιοπρεπή θεματολογία. Οι επισκέπτες του πάρκου, αντί για Γκούφι και Μίκυ-Μάους, θα περιτριγυρίζονται από Σωκράτηδες και Περικλήδες, οι οποίοι θα βρίσκονται εκεί για να φωτογραφίζονται με τους τουρίστες.

Στους γερανούς θα προστεθούν ειδικά καθίσματα, τελευταίας τεχνολογίας, καλύτερα και από αυτά του Allu Fun Park. Θα υπάρχει, η απλή διαδρομή, όπου οι τουρίστες θα παίρνουν τα lift από τον βράχο της Ακρόπολης και θα προσγειώνονται κατευθείαν στο εστιατόριο του νέου μουσείου, αλλά και άλλες εναλλακτικές για όσους είναι πιο ριψοκίνδυνοι, με λούπες και αεροπλανικά, όπως αυτή που θα ξεκινάει απ’ το Ερέχθειο και θα προσγειώνεται στο Φιλοπάππου.

Στον εν λόγω λόφο θα κατασκευαστεί η αγορά ενηλίκων. Εκεί θα πωλούνται πλαστικές κούκλες με μορφές της αρχαιότητας, όπως η Ασπασία και η ωραία Ελένη, αλλά και μεγάλη ποικιλία από αρχαιοπρεπείς δονητές, ενώ τις νύχτες θα κυκλοφορούν ντυμένες ως εταίρες, ιερόδουλες πολυτελείας οι οποίες θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των σεξουαλικά πεινασμένων τουριστών.

Το αντίτιμο που θα καταβάλουν οι ενδιαφερόμενοι, θα είναι προκαθορισμένο από το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο θα λειτουργεί ως νόμιμος νταβατζής για τις όμορφες κοπέλες που θα επιλεγούν για το έργο αυτό και έτσι θα μειωθούν τα ποσοστά της γυναικείας ανεργίας και θα βελτιωθούν σημαντικά τα έσοδα της χώρας.

Πίσω στο Akropolis Fun Park, θα δημιουργηθούν διάφορες θεματικές ενότητες. Θα επαναλειτουργήσει ο θεσμός των Παναθήναιων. Αρχικά θα αναβιώσουν μόνον οι μουσικοί και γυμνικοί αγώνες, ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη και για μεταγενέστερη αναβίωση των ιππικών, πυρρίχων και ευανδρίας.

Γυμνοί τουρίστες, υπό τους ήχους συνθέσεων που θα αναλάβουν να γράψουν με ειδική παραγγελία ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο Σταμάτης Κραουνάκης και ο Φοίβος, θα μπαίνουν στις νεροτσουλήθρες στη νοτιοανατολική κλιτύ της Ακροπόλεως και θα ξεβράζονται στην Ψυτάλλεια, απ’ όπου θα τους παραλαμβάνουν νεόδμητες τριήρεις.

Όσοι επιθυμούν θα ταξιδεύουν κατευθείαν για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, ενώ άλλοι θα κατευθύνονται σε νυχτερινούς ναούς της διασκέδασης, όπως η Νεράϊδα, τ’ Αστέρια και το Romeo.

Θα κατασκευαστεί φυσικά και τριήρης με τα σήματα της Greenpeace και της WWF, στην οποία θα κωπηλατούν στελέχη και βουλευτές του Συνασπισμού, με βαρκάρηδες εναλλάξ το Γρηγόρη Ψαριανό και τον Αλέξη Τσίπρα, που θα κατευθύνεται στη μονάδα βιολογικού καθαρισμού, όπου θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους οι τουρίστες – φοιτητές, ώστε να εξασφαλίζουν δωρεάν διαμονή και σίτιση για όλη τη διάρκεια των διακοπών τους στην Ελλάδα.

Είναι τέτοιος ο ενθουσιασμός για το project, ώστε και οι υπεύθυνοι του Μεγάρου Μουσικής έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους να επεκταθούν οι νεροτσουλήθρες ώστε να φτάνουν μέχρι το προαύλιο του Μεγάρου, όπου θα υποδέχεται τους τουρίστες ο Γιώργος Νταλάρας ντυμένος Ντόναλντ Ντακ.

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2007

Απ' τη Σκύλλα στη Χάρυβδη

Σαράντα χιλιάδες είναι περίπου οι αιτήσεις μεταφοράς τηλεφωνικών συνδέσεων από τον ΟΤΕ σε άλλες εταιρείες που δεν έχουν εκτελεσθεί ακόμα.

















- Ναι; Εναλλακτική εταιρία τηλεφωνίας & internet εκεί; Είμαι συνδρομητής σας και έχω ένα τεχνικό πρόβλημα...

- Όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...

Είστε σε γραμμή προτεραιότητας, παρακαλώ περιμένετε...


Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2007

Destroy Art



Συγκλονιστικό αποδείχθηκε το Σαββατοκύριακο που πέρασε.

Περάσαμε το βράδυ του Σαββάτου με τη Πετροβασίλη, ακούγοντας τις διηγήσεις της μαμάς της για τα πέτρινα χρόνια στο Λονδίνο. Τότε που γνώρισε τον Caetano Veloso και άλλους εξόριστους βραζιλιάνους και έκαναν το διαμέρισμά της στο Μέιφερ, καμβά της αναθεωρητικής τάσης για το όραμα του Τσε για τη Λατινική Αμερική, ανακατεύοντας τις καϊπιρίνιες με απελευθερωτικές καρναβαλικές ατασθαλίες.

Απ’ ότι κατάλαβα, βρακί δεν σήκωνε ο κώλος τους, αλλά αυτό τότε δεν το λέγανε ξεκολέ, όπως το λέμε τώρα. Ήταν ενταγμένο στον επαναστατικό αέρα αναδιανομής του πλούτου, που σημαίνει ότι κάθε πλουσιοκόριτσο, σαν τη μαμά της Πετροβασίλη, όφειλε να συναντηθεί με το καλλιτεχνικό προλεταριάτο. Με δυο λόγια ήταν sex, drugs & bossa nova, στο tres κομμουνιστικό όμως, για να έρθει σε ρήξη με το αστικό κατεστημένο, δηλαδή για να μπει στη μύτη του μπαμπά.

Το καλύτερο όμως με περίμενε την Κυριακή.

Έβλεπα κάτι υπέροχα υγρά όνειρα, όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Με μάτι θολό κοίταξα το ρολόι. 'Ηταν 8 π.μ. και στην άλλη άκρη του τηλεφώνου άκουσα τη φωνή του Πιτσιρίκου. Ακουγόταν ταραγμένος και μέσα στην παραζάλη του ύπνου, πετάχτηκα πάνω ανήσυχη. Τι να είχε συμβεί ;

Με πέρασε γενεές δεκατέσσερις που δεν ήμουν ήδη ξύπνια, πλυμένη, ντυμένη και έτοιμη. Κατάφερα να ψελλίσω μια συγνώμη παρ’ όλο το ότι δεν γνώριζα ποιο ήταν το αμάρτημα.

Εκείνος είχε μείνει ξάγρυπνος όλη νύχτα από την έξαψη και τη συγκίνηση. Είχε ήδη πιει 4 καπουτσίνους και δεν άντεχε άλλο την αναμονή.

Η αλήθεια είναι ότι το είχαμε πει από μέρες ότι Μαρξ θέλοντος, την Κυριακή θα πηγαίναμε στην 1η Μπιενάλε της Αθήνας. Και μόνο η ιδέα ότι θα συμμετείχαμε, έστω ως θεατές, σε ένα δρώμενο παύλα event παύλα έκθεση, με τίτλο Destroy Athens, μας έκανε να νοιώθουμε έναν εξοβελισμό στη σφαίρα του παράλογου, μια ρήξη με τη σύμβαση του κόσμου και των υποκειμένων που τον κατοικούν, αλλά εντάξει... είπαμε. Όχι και να μου χαλάς τα υγρά όνειρα του κυριακάτικου πρωινού.

Πιτσιρίκος είναι όμως αυτός και η δίψα του για τις τάσεις της σύγχρονης τέχνης είναι καταγεγραμμένη και τη ξέρει πια κι η κουτσή Μαρία.

Τι να κάνω η γυναίκα; Σηκώθηκα, πλύθηκα, ντύθηκα και σε 2 μόλις ώρες ήμουν έτοιμη. Μ’ έναν καφέ στο χέρι μπήκα στην λιμουζίνα της Πετροβασίλαινας και κατέβηκα στο Γκάζι. Είπα στον οδηγό να με αφήσει μερικούς δρόμους πιο πριν, διότι είναι γνωστό ότι στην περιοχή δρουν εκτός από τους σύγχρονους δοσίλογους της ασφάλειας και κάτι ψωνισμένοι με την τέχνη απ’ τα βόρεια προάστια και ήθελα πρώτα να μεταμφιεστώ, πριν φτάσω, ώστε να μην με αναγνωρίσει κανείς.

Είχαμε ραντεβού έξω απ’ τις Σαρδέλλες και φτάνοντας διαπίστωσα ότι ο Πιτσιρίκος είχε κουβαλήσει μαζί του και τις δυο καμαριέρες του, τη Μαρίλη και τη Χαριτίνη.

Η επιμονή αυτού του παιδιού να κάνει τον κόσμο καλύτερο, ξεπερνάει μερικές φορές τα όρια της υπομονής μου, αλλά τι να ‘λεγα; Ευτυχώς είχα στο μεταξύ μεταμφιεστεί σε κριτικό τέχνης.

Μπήκαμε με τον Πιτσιρίκο και τα δουλάκια από πίσω. Καλύτερη αρχή δεν θα μπορούσε να έχει αυτή η έκθεση. Το πρώτο έργο που συναντήσαμε ήταν το «Detonation Germany», των Τζούλιαν Ρόσεφλεντ και Πιέρο Στάινλε. Οι καλλιτέχνες έχοντας συνειδητοποιήσει ότι η Αθήνα αποτελεί μοντέλο για κάθε σύγχρονη δυτική πόλη, καταδεικνύουν σε επτά προβολές ότι οι πόλεις της Γερμανίας πρέπει να κατεδαφιστούν και να ξαναχτιστούν με πρότυπο την Αθήνα μας.

Εύγε στα παιδιά, έχω ήδη κανονίσει να ψωνίσω μερικά από τα έργα τους.

Για το έργο της Εύας Στεφανή είχα προετοιμάσει ένα σύντομο σεμινάριο για τη Μαρίλη και τη Χαριτίνη, αλλά ήταν βυθισμένες σε μια συζήτηση που μου έμοιαζε εξόχως σοβαρή και το κατάπια. Ο Πιτσιρίκος αναζητούσε σε κάθε έργο το βαθύτερο νόημα και είχαμε ήδη ξοδέψει ένα δίωρο, ενώ βρισκόμασταν μόλις στο δεύτερο κτίριο της έκθεσης. Είχα και πονοκέφαλο απ’ τις καϊπιρίνιες της προηγούμενης νύχτας κι έτσι ξαπόστασα σ’ ένα εντελώς άβολο σκαμπό και τους άφησα να προχωρήσουν μόνοι.

Χαμήλωσα τα μαύρα μου γυαλιά και άρχισα να σκανάρω το τοπίο για κανένα καλό τεκνό, αλλά φευ! Βρισκόμουν περιτριγυρισμένη από ψηφοφόρους του Συνασπισμού και ήταν προφανές ότι τίποτε καλό δεν επρόκειτο να συμβεί.

Όταν φθάσαμε στο δωμάτιο που ο Aidas Barekis είχε γεμίσει με παραμορφωμένους σκελετούς και οστά, η σκέψη μου πέταξε στην μικρή αδελφή της Παπασταύρου, που είναι φανατική emo και έχει απομονωθεί στα δάση της Νορβηγίας με τα μέλη ενός συγκροτήματος death metal και για λίγο δάκρυσα.

Ο καλός μου ο Πιτσιρίκος, ήρθε κοντά. Δεν χρειάστηκε να του εξηγήσω τίποτε, τα κατάλαβε όλα. Με πήρε αγκαλιά και μου υποσχέθηκε ότι θα γράψει ένα ποστ για το κορίτσι, μπας και επικοινωνήσει μαζί μας, είναι άλλωστε φανατική του αναγνώστρια όπως πολλά παραπλανημένα νέα παιδιά.

Χάρη στον παιδότοπο των Assume Vivid Astro Focus άρχισα να συνέρχομαι. H ντεκαντάνς του έργου, δημιουργούσε μια ατμόσφαιρα αρρωστημένη σαν τον εγκέφαλο παιδεραστή και ήταν ό,τι χρειαζόμουν εκείνη τη στιγμή για να αφυπνιστώ καλλιτεχνικά αλλά και σαν οντότητα. Και μετά σου λέει ότι η Τέχνη δεν αλλάζει τον άνθρωπο!

Μια συμβουλή για τους διοργανωτές θα ήταν να έχουν και τίποτε να φάμε. Ειδικά αν προέρχεσαι από ξενύχτι, καμιά μακαρονάδα ή πατσάς θα ήταν ό,τι πρέπει για να στρώσει το στομάχι. Τα φαγάδικα τριγύρω μας αναστάτωναν με τις μυρουδιές και μας αποσπούσαν την προσοχή από την Τέχνη. Αυτοί οι άνθρωποι του μάρκετινγκ τίποτε δεν έχουν μάθει πια για τους Έλληνες φιλότεχνους;

Κρίμα είναι όλο το χρήμα απ' τη μάσα να το εισπράττουν τα γύρω καταστήματα, ενώ θα μπορούσε να γίνεται τρελό τσιμπούσι μέσα στην έκθεση και να τσεπώνουν το κατιτίς τους και οι δημιουργοί-καλλιτέχνες.


Πριν κλείσω αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω ότι ο Στέλιος Φαϊτάκης είναι ο νέος μου καλλιτεχνικός θεός και ότι πρέπει να ζήσετε την εμπειρία της Αθηναϊκής Μπιενάλε no matter what. Η μόνη εμπειρία που συγκρίνεται με αυτήν είναι μια νύχτα σε επαρχιακό κωλάδικο με λαθρέμπορους καλλυντικών και πουτάνες της καλής κοινωνίας.

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2007

Caetano Veloso


Πέμπτη 25 Οκτωβρίου, θα βρίσκεται στην Αθήνα, για μια και μοναδική συναυλία, ένας από τους σημαντικότερους μουσικούς της Βραζιλίας, ο Caetano Veloso.

Όσοι τον γνωρίζετε, μπορεί να έχετε ήδη κλείσει εισιτήριο για το θέατρο του Badminton, στο Γουδί (που τώρα γράφεται με "η", αλλά δεν πάει το χέρι μου).

Ο Caetano Veloso είναι μαζί με τον Gilberto Gil, ο άνθρωπος που δημιούργησε ένα ολόκληρο μουσικό είδος στη Βραζιλία.
Μπέρδεψαν βραζιλιάνικη ποπ, με επιρροές από ξενόφερτα είδη μουσικά, όπως το rock and roll, η folk αλλά και πιο avant garde πράγματα και έτσι δημιουργήθηκε η Tropicalia, ή Tropicalismo.
Με τον Gilberto μπέρδεψαν κι άλλα πράγματα, αφού η πρώτη σύζυγος του Caetano ήταν αδελφή της πρώτης συζύγου του Gilberto, αλλά αυτό είναι κουτσομπολιό και δεν θα επεκταθώ.

Την περίοδο της χούντας πέρασε κι αυτός μερικά μηνάκια στη φυλακή και μετά την έκανε για το Λονδίνο. Στη Βραζιλία επέστρεψε το 1972 και από τότε βγάζει ασταμάτητα δίσκους. Μέχρι σήμερα περισσότερους από 40, με πιο πρόσφατο το Lingua, που δεν έχει δυο μήνες που βγήκε.

Ακόμη και όσοι όλ' αυτά τα βρίσκουν περίπου κινέζικα, μπορεί να τον γνωρίζουν και να μην το ξέρουν. Μπορεί να τον έχουν ακούσει να τραγουδά μαζί με τη Lila Downs, το Burn it blue, στην ταινία Frida. Μπορεί επίσης να τον έχουν δει να τραγουδά το Cucurucu Paloma, στην ταινία του Pedro Almodovar, "Μίλα της".


Μην κανονίσετε λοιπόν κάτι για το βράδυ της 25ης του μηνού. Προβλέπεται γλέντι τρελό, με χορό, τραγούδι και πολύ φαΐ. Οι διοργανωτές έχουν κανονίσει να ψήνονται αρνιά και γουρούνια, από νωρίς το απόγευμα, τα οποία θα τσακίσουν οι φιλόμουσοι, μόλις τελειώσει η συναυλία.

Είναι ένα από τα νέα μέτρα που παίρνουν όσοι φέρνουν καλλιτέχνες από το εξωτερικό. Μπορεί να είναι λίγο extreme και brutal, αλλά τι να κάνουν οι άνθρωποι; Έχουν μπαϊλντίσει πια! Αφού πέρα από Νταλάρα, Θεοδωράκη, Πέγκυ Ζήνα και Πλούταρχο, το φιλοθεάμον κοινό δεν συγκινείται και πολύ, η δωρεάν μάσα μπορεί να προσελκύσει και όσους τα έχουν χεσμένα τα υπόλοιπα μουσικά.

Εδώ σας έχω:

Caetano Veloso - Carioca, από το "A Foreign Sound"

Caetano Veloso & Lila Downs - Burn it blue, από το "Frida"

Caetano Veloso & Gal Costa - Baby, παλιό και καλό.

Njoy!

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2007

Γαϊδούρια!


Υπό εξαφάνιση οι γάιδαροι, διάβασα χτες στην εφημερίδα. Σου λέει: "μέσα στα τελευταία 50 χρόνια ο πληθυσμός τους μειώθηκε κατά 96% και πλέον συναντώνται περισσότερο σε... καρτ ποστάλ παρά στη φύση. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα του 1955 είχαν καταγραφεί 508.000 γαϊδούρια, αριθμός που μειώθηκε στις 95.000 το 1995, για να φτάσει μόλις τις 18.173 την περσινή χρονιά".

Καλύτερα για τα πολυαγαπημένα γαϊδουράκια. Διότι, ως γνωστόν, οι άνθρωποι τα χρησιμοποιούσαν σαν άψυχα εργαλεία. Αυτό που ζούσαν δεν ήταν ζωή, ήταν μαρτύριο. Τώρα που οι περισσότεροι τα αντικατέστησαν με μηχανοκίνητα οχήματα, υπάρχουν και κάποιοι που τα κρατούν για συντροφιά και αναγνωρίζουν ότι εκτός από ράχη για ξυλοφόρτωμα - κυριολεκτικό και μεταφορικό - έχουν και Ψυχή.

Υπό εξαφάνιση λοιπόν, οι γάιδαροι.
Οι τετράποδοι. Διότι από δίποδους... πήξαμε.

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2007

It's a kind of magic















Λίγη από τη μαγεία των παραστάσεων με τις κούκλες των εγγαστρίμυθων αποφάσισε να χαρίσει στο κοινό του το τηλεοπτικό κανάλι Star, με την ένταξη στο πρόγραμμά του της εκπομπής "Ταυτότητα".
Great casting!

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2007

Zacharo Club Spa Resort





Γράφει σήμερα η Ελευθεροτυπία ότι κλιμάκιο από καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου εφιστά την προσοχή στις τοπικές αρχές στη Ζαχάρω, τονίζοντας ότι μετά τις στάχτες θα έχουμε ...ποτάμια από λάσπες, αφού οι διατομές και κοίτες των χειμάρρων δεν επαρκούν για την παροχέτευση των αναμενόμενων αυξημένων παροχών έπειτα από ισχυρές βροχοπτώσεις.


Οι ειδικοί είπαν στους κατοίκους ότι : «Το διακύβευμα είναι υψηλό γιατί τόσο ανάντη στην είσοδο του οικισμού όσο και κατάντη στον άξονα της κοίτης υπάρχουν το Δημοτικό σχολείο και το Λύκειο Ζαχάρως, αντίστοιχα. Οι αναμενόμενες παροχές αιχμής έχουν πολλαπλασιαστεί, ενώ οι χρόνοι συρροής έχουν σημαντικά μειωθεί καθιστώντας τις συνθήκες κρίσιμες. Σύμφωνα με την επιτόπια επίσκεψη εκτιμάται ότι οι αναμενόμενες παροχές έχουν τριπλασιαστεί και οι χρόνοι συρροής έχουν υποδιπλασιαστεί».

Αυτά είναι και λίγο κινέζικα για το περίφημο Ζαχαριώτικο γυναικείο επιχειρηματικό δαιμόνιο, το οποίο πρώτον δε μασάει και δεύτερον θα κάνει οσονούπω τη Ζαχάρω παγκοσμίως γνωστή.

Μετά τις επιστημονικές συμβουλές, ανασκουμπώνονται οι Ζαχαριώτισσες, που έχουν πληρώσει χρυσάφι τις λάσπες της Κασπίας και της Νεκράς Θάλασσας, στις Estée Lauder και τις La Prairie, μαζεύουν τους άντρες απ’ τα καφενεία και τα μπουρδέλα, που λόγω καμένης γης γνωρίζουν απίστευτες πιένες τους τελευταίους μήνες και όταν τα ποτάμια λάσπης αρχίσουν να ρέουν, θα γίνει το έλα να δεις.

Ήδη σκάβονται οι πρώτοι λάκκοι, όπου θα μαζευτούν οι λάσπες, όχι για προστασία των σχολείων κι άλλα τέτοια κουραφέξαλα, αλλά προς εμπορική εκμετάλλευση.

Όταν θα σκάσουν οι πρώτες μπόρες και γεμίσει ο τόπος λασπουριά, θα γίνει πρώτα ένα σχετικό ξεκαθάρισμα, από δοκάρια, αυτοκίνητα και πτώματα, που θα έχουν παρασυρθεί μαζί με το πολύτιμο υλικό.

Μετά, ειδικοί αγωγοί θα μεταφέρουν τη λάσπη σε γούβες, όπου θα περισυλλέγεται από τις Ζαχαριώτισσες σε βάζα με περιποιημένες ετικέτες. Ό,τι περισσέψει θα μαζευτεί στους χώρους που θα μετατραπούν σε spa.


Σύντομα όλες οι Κολωνακιώτισσες θα κατεβαίνουν για σαββατοκυριακάτικες κούρες στη Ζαχάρω και πριν το καταλάβουμε, η πόλη θα μετατραπεί σε resort spa πλούσιων κυριών.

Η πτωχή και κατατρεγμένη πολίχνη της Πελοποννήσου, θα αποκτήσει σύντομα δικό της αεροδρόμιο, στο οποίο θα προσγειώνονται τα jets από τις Ελβετίες και τα Παρίσια και κάθε Ζαχαριώτισσα, που σήμερα γνωρίζει μόνο τη συμπάθεια και τον οίκτο των συνανθρώπων, θα μάθει τι θα πει να σε ζηλεύουν για τα πλούτη και τη ξιπασιά. Όχι ότι οι Ζαχαριώτισσες διακατέχονται από ξιπασιά, αλλά κάτσε να χεστούν στο τάληρο και θα σου πω εγώ τι έχει να πει ο στόμας τους.


Θα γίνει τέτοιο τζέρτζελο, που για να μπεις στην πόλη θα πληρώνεις διόδια, πιο ακριβά κι απ’ της γέφυρας του Ρίου, ενώ οι τιμές για ένα καφέ και ένα τοστ στην πλατεία Κολωνακίου, θα σου φαίνονται τσάμπα μπροστά σ’ αυτές της Ζαχάρως.

Τρέμετε Λάσπες της Κασπίας!